lördag 5 april 2014

Sex saker.

Sex saker som triggar min inredningsådra:

•Vackra bilder på vackra saker.
•Påsken (har ingen förklaring, älskar påsken liksom?)
•Våren, VI ÖVERLEVDE!
•Andras bloggar.
•Skitfula hem, ni vet såna hem som man bara vill sätta fyr på o börja om.
•Ledighet, snart snart semester..ganska snart iallafall.

Idag är det bo-mässa i vår stad. Bör jag gå? Ja. Vill jag gå? Nja..är väl inte helt övertygad om att jag vill blotta min extremt smickrande ögoninflammation för omvärlden.
Jag bjuder på en underbar bild istället på min nya Buddha <3

3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tråkigt med ögoninflammation, det är inte kul=/ Du får försöka hitta inspiration någon annanstans än på Bo-mässan verkar det som...Buddhan är fin! Ha en skön helg!
Kram,
Regina

American Actor HD Wallpapers sa...

Wow ! Very nice,,,i really like it..

HD Wallpapers sa...

Greatful and nice blog, Thanks.