måndag 27 maj 2013

Dagens 2:a inlägg!?

Inlägg..det ordet får mig att tänka på mina hel-porriga hålfotsinlägg jag hade som ung. Inte hjälpte de heller, är mer plattfotad än en överviktig elefant.
Nåväl..det var inte det jag skulle berätta. JO, i helgen var vi på liseberg. Jag åker normalt sett inte karuseller av ngt slag (blir illamående direkt) men denna dag tjaaaatade tonåringen att jag skulle åka Kållerado med dem.
Jag o 4 tonåringar åkte, dottern var lite kaxig, smålog o hånade mig när vi flög nerför djävulsforsen.. DÅ kom VÄRLDENS största vattenkanonstråle deluxe RAKT i hennes ansikte!
Så om ni hörde någon medelålders kvinna gapskratta hysteriskt o hjärtligt heeela Kållerado igenom så var det bara jag..

2 kommentarer:

Vitsippan sa...

Hej !
Har fått mail från någon som sett att jag skrivit i Dn blogg 2010 i Maj. ang. en mycket vacker klocka som var till utlottning.
Kinesiska har svarat. urfånig översättning. Först fattade jag noll.
Inte kommer väl Du ihåg vem som vann den klockan.

Nu är det ju 2013- hahahahaha

Livet leker !

Hej från Mi

Apple MacBook Laptop HD Wallpaper sa...

Excellent Great blog here!Good Job.