onsdag 20 mars 2013

Gött!

Jag har varit saknad av er..så underbart!
Detta gör mig rörd precis som så mycket annat nuförtiden. Jag kan börja gråta för minsta lilla tex:
• FÖR söta små barn.
• Fina gärningar.
• Uppriktiga komplimanger.
• Presenter.


Häromdagen berättade min 13-åriga son att han hade hjälpt en kille från skolans mobbare. Efter skolans slut följde han pojken hem eftersom han var rädd för att gå hem själv.
När sonen berättat detta så fortsatte alla äta....utom jag.. Sonens uppväxt rusade förbi mig, alla dessa år av uppfostran , uppmaningar, prat om förståelse, rättvisa, moral o etik hade gett frukt!
Här avbröt dottern mig -Men mamma, inte böla nu igen!!



2 kommentarer:

Annelie sa...

Tjooohoooo,va längesen det var nu....:)))
Å det var en redig grabb du har,modigt gjort....Ja,å ett lika spännande liv har ju jag...haha...

Kraaaam på re å ha en härlig dag!!

Sirpa sa...

Hej! Vilken fin son du har!
Har en skön kväll!
Kram Sirpa♥