måndag 10 september 2012

Så nöjd men...

 
 
Idag ramlade jag över en för mig ny webshop.
Egentligen skulle jag beställa helt andra hissgardiner till ett helt annat rum härhemma..MEN eftersom våra fönstermått är helt ´½5="!¤* så fick jag offra mig att beställa nya till köket istället.
Skit-trist verkligen.
 
 
 
Eftersom jag redan beställt mina så är ni nu välkomna att göra detsamma (ville inte tipsa er innan ifall ni kanske hade tömt lagret då)
(Nej, jag är INTE sponsrad..tyvärr....men inte ens jag är omöjlig att köpas ;)
 
 
Nu ska jag pilla fram cheesecake som jag o dotter bakade igår *stolt* o göra egen jordgubbssylt av våra egenplockade gubbar.
Var f-n kom denna präktighet ifrån nu helt plötsligt!?
Lät äckligt husmors-aktigt.
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är "tillbaka"! Alltid skoj att fixa och greja till det med lite nytt hemma. Men nu vill jag se henne snart....Junis, var är du???

Annelie sa...

Tjooohooo Git,guuud va längesen jag var in hos dig...Men du är lika tokig å rolig som vanligt,det händer lixom saker här hos dig....hahaha...

KRAAAAM på re och ha en härlig dag!!

Photo by Maria sa...

men se där är ju du =) Vad kul!!!

Den sidan har jag med shoppat gardiner på, hur mycket snyggt som helst kan man hitta där =)
Men trist att du var tvungen att hitta till köket först ;)

Kram Mia

Miss Khaos sa...

Tack för tipset om webbshopen, har också knasiga mått på mina fönster!