söndag 17 juni 2012

Från min ifön.

I ärlighetens namn! Alla andra bloggar så käckt från sina mobiler men jag fattade knappt hur man loggade in liksom.. Självklart ska det in en bild oxå..kanske.. I vår stads dagstidning kunde man läsa om en bloggare som var sååå rolig o känd. Givetvis surfade jag omedelbart in på hennes blogg i hopp om att få mig några skratt eller igenkännande stuff. Den bloggen gav mig lika mycket som min nästintill obefintliga sopsortering..en känsla av tristess o Hopplöshet.

3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kikar in för att önska dig och din familj en underbar midsommarhelg!

Kram,
Regina

Hanna sa...

Glad Midsommar
Kram
Hanna

Black Iris sa...

Nej blogga från I-fånen har jag inte ens funderat på.. Sicket pillande..
Det skulle ju varit din blogg som nämndes i tidningen..

Kram Maidi