lördag 31 mars 2012

HEJ!!

Shit vad längesen jag var här inne, nu får jag göra en uppdatering om vad som hänt:


*Innan hade jag ett liv, nu har jag en iphone.
*Juni har haft sitt första löp. I 4 veckor luktade hela huset badhus (klorin) och tvättmaskinen gick varm.
*Juni´s personlighet  o energi har förbytts från en uppskruvad piraya som tog täten i zickzack mot en riktigt foglig o trevlig promenadkompis.
*Jag har klippt mig, ja bara typ 2 cm men ändå..
*Vi planerar bygga nytt plank.
Orsaken är att det delvis har ruttnat sönder. Utifrån ser det ut som om det kanske ändå finns ett ödehus bakom, för vem vill bo där med ett sånt plank liksom?
*Jag har bytat jobb o blivit chef. Jag-Chef...cirkeln är sluten ;)
* På det nya jobbet har vi kul tillsammans, flera gånger varje dag!!


Nu måste jag duscha, sen ska jag handla mat..wiii..






4 kommentarer:

Anonym sa...

Puh, trodde du var forever lost...
Nu blev dagen genast bättre:)

Loppan sa...

Kul att du är tillbaka igen!! Grattis till jobbet! Trevlig Helg! Kram Maria

Anonym sa...

Hurrrraaa!Du är tillbaka! Yes, man undrade vad som hänt! Härligt att höra att nya jobbet funkar bra!/Susanne

Farmor Agge sa...

Tjohoooo...Du är tillbax...:)
Kul med nytt jobb.Grattis...
Kramizzzz...