söndag 29 januari 2012

Shoppat!

Igår var vi på shopping-maraton.
Samtliga män/killar i familjen var de som köpte mest medans jag o tonårdottern köpte minst!
HUR gick DET till liksom??

Nåväl, jag köpte iaf en ny gammelrosa jacka a`la Odd Molly-style på Lindex (som för övrigt inte finns utlagd på deras sida än..).
Det blev även en sväng inom Kick`s, jag har insett att jag behöver ögonkräm till den där lite "porösa" huden under ögonen.
Därinne kom en ung översminkad klämkäck expedit fram till mig:

(Expediten) -Hej! Vad kan jag hjälpa dig med?
(Jag) -Hej, jag behöver en kräm till det här *pekar på huden under ögonen*
(Expediten) -Aha, du menar rynkorna under ögonen!
(Jag) - Jag tänker slita av din arm o slå dig med den nu, ok!?!.....................Ok, det sa jag inte men jag TÄNKTE det väldigt intensivt.

Jag betalade 345 kr för kränkningen o en miiiiiniiii-burk med anti-rynk o uppstramningskräm.



1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken okänslighet att inte kunna uttrycka sig mera finkänsligt inför det onämnbara...förstår precis hur du tänkte!

Ha det gott!
Kram,
Regina