fredag 27 januari 2012

Samtal med män i grupp.

Stor postbil anländer till jobb för att lämna paket samtidigt som 2 manliga kunder är på väg in.

(Jag) -Kan ni ta dom här breven med er?
(Postgubben) -Nee, dom får du lämna till postbilen..
(Jag) -Ehh...*sneglar på den gigantiska postemblemet på deras bil o gör en frågande min*
(Postgubben) -Ja han med den andra bilen alltså.
(Jag) -Ahh..han med den lille....bilen?

Just denna mikrosekund när jag säger "den lille" så börjar samtliga män låta: "Hehehe..höhö"

Givetvis ler jag oxå men jag ler inte åt tanken på att den andra chauffören skulle ha en liten snopp. Jag ler åt deras lilla söta naiva outvecklade hjärnor som överhuvudtaget TROR att jag ens bryr mig om ifall de skulle ha någon överhuvudtaget.





2 kommentarer:

Nina sa...

Haha du är för jävla go :)

Tulpaner & lantliv sa...

Det e så jävla tokmanligt ;o)

Go girl ... ge dom superdissen med en fjortisblick bara :P

Kram Jessica