fredag 16 december 2011

Va? Vem?

Hejhej demens light!
Jag har precis suttit o haft hjärnsläpp i sisådär 45 minuter.
 Jag lyckades glömma/förväxla lösenordet till bloggen med alla andra koder man ska komma ihåg..bankkortet, pinkoder, portkoder, inloggningsuppg till alla datorer, konton, telefoner, bloggar, facebook, skolsidor, mail mfl mfl.
Så idag när jag skulle logga in stod det helt stilla-blankt-tomt-väck.
Det sköna med demens light är att jag snart glömmer vilken inre panik jag fick, puh!


Visst är plättar vackra?!

Såatte..jae...ha en fin kväll alla.

6 kommentarer:

Änglarum sa...

Ja man kan få hjärnsläpp :=) trevlig helg! kramiz Jessica

Vitt hus med svarta knutar sa...

Men jag kan fortfarande känna paniken då jag står framför bankomaten på Lanzarote och försökt två gånger och får varje gång upp på displejen att det är fel kod!!! Hjärnsläpp grande! Hur kan man sen vara så dum att man bara tar med sig ett kort!!! Obegripligt...men plättar är vackert (och gott!!!)

Ha en mysig kväll och en skön adventshelg!
Kram,
Regina

Smultron på ett strå sa...

Been there, done that... //kram maria

Photo by Maria sa...

Jag fick hjänsläpp på lösen in till min tjänstgöringsrapport vi skall göra på jobbet så nu är den låst :( Får ringa support på måndag.. Knas att man skall vara så jäkla glömsk..

Ha en fin helg..

Kram Mia

Mys och hemtrevnad sa...

fina och goda....kramis semlan

Fräknis sa...

Men jag tror att det är mer skrämmande med light varianten. För då VET man ju att man har fått hjärnsläpp. När det väl slår till rejält...ja då vet man ju inte om det...bara ens omgivning....heheh....