söndag 4 december 2011

O där gick helgen..

Fredags-yngsta sonen fyllde 10 år!! Kalas o allt därtill.
Lördags-upp tidigt o åkte till andra sidan skåne med styvdottern till hennes dansuppvisning, handla, mat, hyrde filmer.
Söndag-storfrukost, styvdottern hem o ikväll ska vi baka lussebullar så det stänker om det!



Igår såg jag o dottern Paranormal activity 2.
För att klara en sån film med psyket hyffsat intakt så måste man sitta satt tätt ihop med någon och ladda med filtar, kuddar samt tända alla lampor.
Sänker man sen ljudet vid de mest obehagliga scenerna (dvs de man kan förutse :/ ) så klarar man även av att gå ensam på toa efteråt utan att få känningar av en hjärtinfarkt.
Vi klarade det o nu vill dottern se både 1:an o 3:an...!

Note to self: Ring o förvarna psykakuten att de får in en 38-årig kvinna i fosterställning senare den kvällen.




3 kommentarer:

Nina sa...

1:an är klart bättre än 2:an, rekomenderas se den och ni skiter knäck se`n, 3:an har jag inte sett än men längtar så in i bomben.

Hanna sa...

Iiiiihhhhh, jag skulle inte ha tittat mer än på eftertexterna! Haha!!

Fräknis sa...

Ja vad är det som gör att man inte kan låta bli? Jag brukar ångra mig redan i FÖR texterna, men kan änndå inte sluta.