söndag 18 december 2011

Asså..

nu vill jag vara ledig!
Är det ok för alla att jag lägger in röda dagar INNAN Jul istället för efter?
Det känns lite som mission impossible att hinna bli klar med allt den kommande veckan samt jobba och få till ngn sorts julkstämning.
Så från o med ikväll fram till Jul ska vi knarka julgodis, tända ljus i hela huset, lyssna på julmusik, kolla julfilmer, sjunga julvisor, hämta snö från en annan del av sverige, klä ut Juni till en ren, tvinga barnen ha tomtenisse-kläder osv





2 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Röda dagar...fattade inget, körde alzeimers light jag oxå...alltså jag tänkte på de röda dagarna som "rinner jag, SÅÅÅ kom jag på, lediga RÔDA dagar c",)
Nu kör vi, fram m allt som minner om julstämmning, pyntar upp på allt damm o skitiga golv, ses inte iaf när det är så mörkt!!
Ha en fin vecka fram till jul!

KLem Anna

Photo by Maria sa...

Kan trösta dig med att jag jobbar 6 dagar nästa vecka.. Ledig på onsdag resten jobbas.. Jobbar kl 8.30-21.00 både julafton och juldagen, så inget firande alls för min del :(

Ha en fortsatt fin 4:e adventskväll..

Kram Mia