onsdag 9 november 2011

Svettig deo.

Förra veckan stod jag o rollade mig med en torr deo.
Bara sådär helt oväntat så var den slut o risken för att den försummade hårväxten skulle fastna var överhängande.
Ett snabbt ärende på ÖB löste problemet även om de inte hade min vanliga deo..
Men ack så fel jag hade!
Min nya deo (Dove) fick mig att svettas!!
Den hann knappt torka in förräns svettkörtlarna slog bakut o en väldigt ofräch känsla infann sig (dock doftlös) 
Igår köpte jag en ny-min älskade "Rexona" o livet ler åt mig igen :)



Kanske ska man (jag) binda några kransar idag..
Ska "bara" dammsuga o fixa tvätten först.

6 kommentarer:

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Jag håller ,usch vad man känner sig ofäsch av Dove deo.Jag använder också Rexona !Haha funderar på att binda kransar jag med idag precisinnan jag läste detta !
ha en bra dag
kram victoria

Mys och hemtrevnad sa...

jag använder niveadeo, dove tycker inte jag heller om...men shampoona luktar gott, fast håret blir fett fort...är nog olika på olika kroppar...kramis semlan

Therese sa...

Binda kransar var riktigt skaoj. Gjorde av lingonris häromdagen. Nu ska jag masa mig iväg till skogen för att hä'mta mer lingonris (innan någon annan gör det helst). Ha så kul med binderiet :)
Kram Therese

Lotta sa...

Hoppas att det gick bra med tvätten så att du får binda lite kransar Kram Lotta

Black Iris sa...

Nu har jag läst in mig här lite efter allt jag missat. Goa skratt får jag då och då när jag läser.
Stort grattis till att du äntligen fått din man...

Kram Maidi

Malin sa...

Ja, nån sån deo har man völ haft någon gång, kommer inte ihåg om det var Dove...Jag har lite bekymmer med deosar eftersom dofter triggar min migrän, så jag har problem med att hitta någon som liktar gott, men inte för mycket, men sóm samtidigt inte luktar svett...hur kul som helst.
Ha en alldeles fantastisk dag och hoppas Juni inte gör för mycket jäkelskap ;)
Tjingeling