onsdag 30 november 2011

Ojojoj..



Här har det pyntats!
Fast jag har inte gjort något med mossa än eftersom det finns vissa egoistiska människor i denna staden som köper all mossa.
Så himla o-omtänksamt liksom.

Jag ska oxå fixa några smågranar (läs; maken ska sno några).
Förra året stannade han vid ngn dikeskant o sprang ut i skogen med en svart sopsäck i handen...
 Vad de andra bilisterna tolkade in i detta kan vi ju bara spekulera om..

Men ser ni honom så låt honom löpa, han ska bara "låna" små-granar o mossa åt mig ;)


6 kommentarer:

Tulpaner & lantliv sa...

Tycker oxå skogen e shysst, att man kan "låna" å aldrig lämna tebaks ;o)

Hejja maken !!

Mina dagar sa...

Här ramlar jag in bara så där och gillar det jag ser! Har läst igenom några olika inlägg som du gjort och jag älskar ironin i dina texter!

Hit kommer jag tillbaka var så säker!

Kramar från en annan i Blogglandia
/Eva

Mys och hemtrevnad sa...

japp min gubbe har med varit ute på uppdrag...hihi...kramis semlan

Caroline sa...

Va fan, ska du uppmuntra karln till kriminella handlingar?:P

Nattmia sa...

Ja mossa kan ju maken hitta i skogen =) Hoppas han gör det snart då ;)

Kram Mia

Ljusa vardag sa...

Ha ha vad roligt du skriver! Ja jag ska inte tjalla om jag ser honom med en svart sopsäck i högsta hugg. Jag är likadan ;o) Ha det bäst! Kram Anna