måndag 7 november 2011

I väntans tider...

på Julen då alltså!

Ni behöver inte skriva "Nja, Ska ni inte ha ett litet kärleksbarn??"
Vi är bägge steriliserade så det är lika osannolikt som att min ena arbetskamrat skulle vakna upp imorgon o vara godhjärtad o empatisk.
Vi fick alltså köpa vårt kärleksbarn-Juni!

Tillbaka till Julen...ooooohhhhh vad jag älskar Julmys o pyssel.
Inväntar på att jag ska få börja pynta o kransa!!
Det är ungefär nu som jag börjar ångra att jag kastade ner Julsakerna i alla möjliga sorters lådor o påsar..stupid stupid woman!

Nu ska jag hänga tvätt.

Hej!



4 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Jaha ja...el nähä..inget kärleksbarn!!??:) Hahaha...Ha en superskön kväll!!!Kramiz på dig vännen...

Linda Rydström sa...

Åh vad det har hänt kul grejer sen sist jag var inne å läste! Nytt jobb å nygift... Stort grattis :)

Tulpaner & lantliv sa...

Hahaha ... du är en väldigt skön kvinna Git :o)))))

"lika osannolikt som att min ...."

Skitkul med ironi, aj löööv it

Ha det, längtar järnet till advent nu jag å ...
Kram Jessica
Kram Jessica

Nattmia sa...

Juni är nog tillräckligt kärleksbarn nu kan jag tänka =)

Julen ja, den längtar man ju till nu =)

Ha en goer dag..

Kram Mia