torsdag 6 oktober 2011

Shit vad fort allt går (förutom de låååånga arbetsdagarna..)!

Lilla Juni var inte liten alls länge..nu är hon snart högre än grannens hund av samma ras.
Idag mötte jag en kvinna som undrade hur det gick med lilla valpen, jo det går bra sa jag o nickade åt stora Juni.
Kvinnan betonade då att hon menade VALPEN men hon trodde fortfarande inte mig när jag sa att detta ÄR valpen.



6 veckor gammal.

4,5 månad.

6 månader.


Junis favvolista:

Mat-bröd o kött.
Godis-frolic veg.
Personer-vi, grannarna, mamma o min syster.
Lek-"Nu kommer jag o TAR dig!!"
Plats-soffan, vår säng.
Bil-min, i husses kräks man mest.
Kompis-Grannens hund.
Bästa hysset-sno strumpor från tvättstugan.
Värsta buset-åt upp lill-mattes Converse.
Roligaste människan-lill-husse o husse.
Mest krävande människan: Matte.
Bäst att sova på/intill-alla som är "godkända".




5 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja de liven växer fort...vår valp är ett den 13 november, samma dag som mamman blir 6 år. De är nu lika stora och går nästan inte se skillnad på längre...kramis semlan

Susann sa...

Vilken underbar lista :)

Anonym sa...

Juni är toksöt forfarande iallafall!!! Trevlig helg önskar en annan hundägare.

Hjem Kära Hjem sa...

Har ni alltså 2 vovvsar?

Klem Anna

dreams & wishes sa...

De växer alldeles för fort de små ;)
Hundar är härliga och förgyller ens dagar på bästa sätt.
Hon är väldigt fin eran "lilla" Juni.