måndag 31 oktober 2011

Nyheterna tar aldrig slut...

Idag blev det klart.
Jag har fått nytt jobb!
Från o med årsskiftet ska jag bli arbetsledare (!) på ett företag.

Det ska bli spännande, utvecklande, kul o skitläskigt i en salig röra..
En av de många fördelarna med  jobbet är att Juni får vara med!!
Det ska bli en utmaning att lära henne stanna på mitt kontor men det bör kunna lösas med ett stort köttben o en skön bädd alt el-stängsel.

Undrar varför dottern fotar mina ben på vår bröllopsdag?
Det måste vara för att de är så himla snygga helt enkelt! :/



4 kommentarer:

Hanna sa...

Ännu ett Grattis till dig. Så roligt med nytt jobb.
Kram
Hanna

Camilla sa...

Grattis igen!
Kan vi inte få se lite fler bröllopsbilder?
Kramar

Caroline sa...

Grattis igen!
Spännande med nytt jobb!
Fjärilarna i magen lär fladdra, men ibland behövs förändring.

Så bra för er båda att Juni får följa med. En djurvänlig arbetsgivare är inte fy skam:)
Han/hon kommer att falla pladask för stora hunden med veck i pannan.
Känner ju själv en RR och gud vilken charm;)

Hur tusan kunde jag vara så smart och gissa så bra???
Har du inte lite flyttankar så att jag kan få ett tredje rätt?
Du kommer säkert att skita pengar framöver så in på Hemnet och dröm.
Men annars så kan ju grannar bli flyttbara också:)Jag kan ge dig vissa tips!(kostar gratis)

Hälsa "gubben"!

Susann sa...

Grattis till ditt nya jobb !! Men du får allt dela med av grattiset till Juni :)