torsdag 13 oktober 2011

Hello!

Känner ni er dissade av mig?
Tja, den känslan är inte helt oriktig..
Jag har bara inte pallat att ens öppna datorn senaste tiden.


Juni har varit extremt halt-efter besök hos vetrinären konstaterades växtvärk, vätska i ena knäet mm. Sådär kan det bli när man envisas med att växa extremt fort.
Som grädde på moset så sover hon dåligt pga värken vilket gör att hon o jag hänger i soffan på nätterna o kollar tv, snackar skit o nickar till titt som tätt av utmattning.

Nu blir det en stilla promenad o sen i racerfart mot jobb!

Hörs sen alla fina <3




9 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

dissa på bara du finns när du vill finnas och då läser jag...hoppas hon blir frisk fort...kramis semlan

Simply Little Me sa...

Haha nää inte kan man känna sig dissad. Familjen och djuren är väl ändå viktigare än bloggen! Hoppas "lilla Juni" kommer ur växtperioden snart så ni kan sova gott =)

dreams & wishes sa...

Nämen stackars lilla Juni då.
Hoppas hon repar sig snabb!!
Ta hand om er.

Linda

Spets och påsar sa...

Stackars Juni! Inte lätt alls... Krama och hälsa från mej och min lille Sventon (Bichon Havanais). Kram kram Marianne

Therese sa...

Att ha en hundvalp måste verkligen vara som att skaffa barn på nytt. Låter som "bekymren" jag har med min lilla 7-månaders tjej här hemma :) Det är ett himla jobb att växa, och sömnlösa nätter är inte skoj för någon! Krya på sig kramar!

Angels & Roses sa...

JA riktigt dissade känner vi oss eller jag i alla fall.Hihi tokiga du. Hinner man inte och har annat så har man och finns inte orken så finns den inte. Är och har inte heller hunnit eller orkat med alla fina bloggar. Tar det när tid finns. Ha en fin helg kram den andra dissaren

Nattmia sa...

Ja jag känner mig grymt dissad.. Hur kan du ? ;)

Dissa på du och skriv när du känner för det =)
Ta väl hand om den växande Juni..

Kram Mia

Anonym sa...

Hoppas hon snart mår bättre, den lilla Skruttan i den stora kroppen.

Kram Caroline

Anonym sa...

Ja så här länge får du inte va borta,får ju abstinens juh;)/Sandra