lördag 24 september 2011

WOW!!

Asså vilken respons jag fått!
Tänk att en enda negativ kommentator (kan man säga så?) kan få så många att höra av sig, jag är så himla smickrad så jag vet knappt till mig.
Blev nästan lite hetsjakt här o det kan ju liva upp vilken seg kväll som helst!
Tack alla ni underbara människor!
Love u all..





Vill även meddela att om ni ser 2 personer som går med en hållning likt skadade ostbågar imorgon så är det bara jag o blivande maken.
Vi har i 7 (!!) timmar hållt på med alla barnens rum..
Barn 1 skulle flytta in i barn 2´s rum, barn 2 skulle flytta in i barn 3´s rum o barn 3 och 4:a flyttade in i barn 1´s rum...helt glasklart va?!
Förutom att vi spenderade 2 timmar på IKEA så har vi heeela kvällen sorterat, slängt, flyttat, burit, packat, städat, gnällt, bäddat, asat, dragit, skrattat, gett upp, satt igång igen o nu har vi äntligen landat i soffan kl 00.50.

Imorgon kommer jag att behöva en personlig assistent för att överhuvudtaget komma ur sängen...

Nåväl, vad gör man inte för sina barn? Om jag skulle göra om det igen?
HELL NO!!




2 kommentarer:

Nattmia sa...

Då sover du gott i natt efter det jäkla flyttandet =)
Sov för mig med är du snäll, hade gjort vad som för att få sova, trött som en hel skock med gnuer här men måste vara vaken på jobbet..

Sov gott!!

Kram Mia

Caroline sa...

Det vore nog rätt kul med ett inslag varje vecka från en "negativ anonym".
Nej förresten en gång i månaden räcker nog. Det påverkar min mentala status för mycket annars.

Känner mig redan lite kort i roten när jag försöker förstå rotationen bland barn och rum. Min lösning hade blivit sovsal och våningsängar:P

Jag ser efter min grannes katter och det blir rörigt nog. Vem tusan var det som sov inne inatt? Fan det kanske inte var någon av dem, blandar jag ihop dem med mina "brudar"?
Jag har nog hasat runt i foppatofflorna halvsovandes i vårt lilla kvarter. En sak är iaf säker, min tjocka tös ligger över sin mattes feta lår och mår prima!

Om "någon" undrar så är det så att jag också har vän(ner) bland grannarna, jag ogillar inte alla och EN gillar tydligen mig.

Önskar min skånska ostbåge och er andra en trevlig helg!;)