fredag 30 september 2011

Tips!

Har ni kollat in denna butik? Inte...gör det! Den heter In my house.
Nu kan man ju tro att jag e sponsrad på ngt vis men faktiskt inte.
Denna kvinna har inte ens en aning om att jag existerar men skulle hon få veta det så är jag självklart mutbar inför ev kommande reklamkampanj!


Där hittar man bla denna tavla som ngn liten romantisk person har klurat ihop.
Man ju tro att det är taget ur mitt o blivande makens liv eftersom det är så perfekt o rosamoln-aktigt mest hela tiden..eller ja..som det nu kan bli med ett gäng ungar o valp som ska ligga mellan hela tiden.


















2 kommentarer:

Therese sa...

Hihi ja visst är det skönt att leva så perfekt :)
Den där affären var det sista min plånbok med föräldrapenning behövde just nu! Gud vad mycket fint... Tack för tipset! Hamnade i favoriter :)
Kram Therese

Hanna sa...

Tack för tipset, jag skal titta in där.
Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna