onsdag 7 september 2011

Hepp!
Helt oplanerat så blev det ett par nya stövlar idag.
Det är ju så att jag ligger inne med en släng av fettovader vilket gör det liiite svårt att hitta stövlar som går att knäppa ända upp..vilket man ju gärna vill..därför var jag lika snabb som en klåfingrig unge vid lösgodiset.

Nu på kvällen har jag haft dem på mig i ca 30 min o varje gång blir jag lika förvånad över hur sjukt osköna nya skor är.
Jaja, vill man vara fin får man stå ut med bortdomnade tår o blåsor ;)




Din Sko 549 Kr.


Imorgon börjar jag sent o slutar tidigt-wonderful helt enkelt.



5 kommentarer:

Hanna sa...

Jätte snygga.
Kram
HAnna

Malin sa...

Kanonsnygga!
Jag har ju också begåvats med fettovader och hittade också ett par urläckra stövlar idag som faktiskt passade, men köpte dem inte, skall tillbaka imorgon och håller tummarna för att de finns kvar....
Tjingeling

Nattmia sa...

Skitsnygga stövlar!!!

Kram Mia

Mitt krypin sa...

Skönt att veta att man inte är ensam om att ha fettovader =)
Riktigt snygga.
Vart har du köpt dom?

Kram Anna

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Snygga stövlar!

Kram från Australien♥