fredag 9 september 2011

Fixering.

Jag måste duscha varje morgon.
Visst händer det att jag hoppar över det men då lider jag..hela dagen.
Det känns inget skönt att gå runt lite halvnasty.
Jag tänker lite som mamma gör..Tänk om jag hamnar på sjukhus-ODUSCHAD!
En gång när jag var jättejätte-sjuk så fanns det inget utrymme för tvagning innan akutbesöket, då grät jag hela vägen dit.. Kan ev även ha berott på att jag hade blödande magsår o en infektion i njurarna men är inte helt säker.. ;)





Idag ska jag jobba tills kl 14 och sen möta min brukare..


Ha en skön dag alla!


3 kommentarer:

Tulpaner & lantliv sa...

Hahaha ... wear a gips !!!

Så får man känna på världen med duschens frånvaro ;o)sjukt äckligt men oxå sjukt jobbigt att mecka på plastpåse tätt med tejp ...

Dom får stå ut med en "lökig" morsa här hemma, raggardusch äger !!!

Kram å trevlig helg, Jessica

pysseltanten sa...

Jepp...här duschas det oxå på mornarna...gillar ny o fräsch känslan...:)) Fast de e jag INTE nuu kan jag säga...går här o snorar o hostar, med feber o allt...Duschen känns VÄLDIGT avlägsen om jag säger så...:(
Kraaamizar Git

Caroline sa...

Innan jag lämnar hemmet så ska kärringen vara ren, så morgondusch absolut. Även kvällar händer.

När jag är ledig går jag ofta som en lodis halva dagen, men dusch blir det alltid.

Synd på ett sätt att man blivit så här. Nu är jag inte fjällvandrartypen precis, men skulle nog vara en frihet att skvätta lite vatten från en bäck:)