fredag 5 augusti 2011

Mmm..porrigt!

Då är vi inne på tredje dagen av min hemska exotiska obotliga nära-döden-sjukdom.
Nytillskottet är den charmanta hostan.
Jag låter som en cigarr-kedjerökande 83-åring som är på god väg att hosta upp lungor o struphuvud och som varenda gång avslutar det hela med en HÖG klökning.
Vissa gånger följer även ett visst slem med upp som smakar..as?

När jag står framåtböjd i kräkställning, hostar, svettas o klöks med en djupröd färg på hela överkroppen samtidigt som jag kippar efter andan så riktigt känner jag hur blivande maken stirrar på mig..
Tror han innerst inne tänker:
Ohlala, sexy mama!

Eller nähä?



3 kommentarer:

Hanna sa...

Krya på dig!
Kram
Hanna

Graadskan sa...

Hihi, låter som du har det lite jobbigt... ;)

Hoppas du kryar på dig snart!

Kram Camilla

AnnBritt Schmützer sa...

Krya på dig tjejen*L*

ska inte skrämma dig för mycket men min hosta har suttit i sen mitten av maj..Utredd av läkare som inte hittar nååååra fel..astmamedicin,penicillin,slemförtunnande,cocilana you name it...svindyrt så klart..enda fördelen är att jag fått en lungröntgen gjord och sluppit köra den privat..och ett frikort hos doktorn...ska få svar på allergiprov och ska sen på nån jäkla utandningsprov..sen så..

Som sagt krya på dig..
kram (nej förresten du smittar säkert)