torsdag 4 augusti 2011

Lägesrapport.

Som ni vet är jag förkyld.
Den innehåller feber, snor, hosta o halsont.
Eftersom mitt allmäntillstånd idag har varit lika intensivt som en nedsövd mask så har barnen fått hoppa in.

De har:
*Hämtat pizza.
*Klippt o räffsat gräsmattan.
*Dottern har hämtat glass o frågat mig flera ggr om det var något hon kunde hämta åt mig.

Jag har:
*Legat aktivt på soffan.
(även tömt diskmaskinen, hängt o vikt tvätt, dammsugit, diskat o varit ute med Juni..men säg inget till barnen!)

Himla gulligt av dem men jag tyckte jag hörde ngt om betalning...
Betyder det att vi kan skicka faktura varje gång vi tar hand om dem?
364 dagar vs 1 dag.
OK, I´m in!



4 kommentarer:

Caja: sa...

Men du...kryapådigkramen kommer farandes genast...ända från Tjörnarp....men maska lite så kidsen får serva dig lite lagom, paybacktime you know (typ från vinterns magsjukor tex) *fniss*/caja

Skimmelgården sa...

Din stackare ligg kvar och gosa dig lite till.......och så låter du gubben göra lite me`
Styrkekramamr från Göteborg.
Kraaaam

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Såklart du ska gosa under ett täcke så länge du kan:)
Krya på dig!

Kram Susanne

Annelie sa...

Å så drygt att vara sjuk i denna värme..Hoppas att du blir bättre snart men till dess kör på med ungarna..:)) Dom döööör inte av att hjälpa till fast det kan låta så ibland...haha..KRAAAM vännen,vila på nu!!!