lördag 13 augusti 2011

Helt oväntat..

har vi lagt ny gräsmatta idag (sån på rulle)
Mossan dödade vår gamla.
Torkad mossa+busig valp=enbart jord kvar
Jord+regn=dynga


Nu håller vi tummarna för att den ska ta sig..gör den inte det så blir det trädäck på hela baksidan istället.
Jag hoppas ju såklart att den ska ta sig men tanken på att göra ett trädäck en bit upp eller ner är en kittlande tanke.
Ser framför mig ännu en uteplats med kanske lite korgmöbler, en snitsig parasoll o kanske ett eller annat hål i trädäcket där man kan plantera elefantgräs.

Men fortsätter att vattna så får tiden utvisa helt enkelt.



Nu ska jag kolla på sagan om ringen o äta godis tills jag mår illa.





1 kommentar:

Smultron på ett strå sa...

Det är bra att det är gratis att drömma, jag för min del drömmer om pool, poolhus, fler trädäck... Vem som skulle sköta alltihop har jag ingen aning om, inte heller var allt detta skulle få plats... //kram maria