fredag 5 augusti 2011

Fredag.

Den ENDA fördelen med att börja jobba är att man uppskattar helgerna way mycket mer.
Missförstå mig inte, jag skulle gärna slippa jobba överhuvudtaget men då hade man ju inte uppaskattat ledigheten på samma sätt inbillar jag mig?
Som om man nu sitter i en sits där man kan välja..öööhh??

Vad blir det då till middag en gråmulen/regnig dag som denna?
Jo sveriges nya fredagsrätt-Tacos!

Det bästa är att blivande maken gör middagen, eller det är egentligen inte alls bra för då äter jag mer.
Han är min feeder helt enkelt.





7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Här ska det strax vankas Tacos också! Det är dottern som ska fixa det, men det vet hon inte ännu=)

Let the Friday begin!

Kram,
Regina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ja alltså fredagen har ju redan börjat...för länge sen...men jag menade förstås fredagsmyset...och den bästa kvällen i veckan...*fniss*

Kram igen,
Regina

Hanna sa...

Ingen taccos här idag, men en vanlig rätt är det allt här hos oss.
Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Farmor Agge sa...

Tacos ..ja jo inte fel ju!
Här är bara jag och mannen hemma så det blev hämtmat...Thai mat...Mmmmums..Ha en skön kväll!!!Kramiz

Caroline sa...

Tänk att du ska gå och bli sjuk när jag inte tittat in på ett par dagar:P Hoppas du mår bättre iaf<3

Visst är det så att helgen uppskattas extra mycket när man jobbat. Känner jag verkligen nu efter första veckan efter semestern. Ändå har det varit rätt lugnt på jobbet, men som du vet har jag ju vänt på dygnet.

Tror du inte på fan att ikväll när jag ska åka hem från jobbet så vill inte bilhelvetet starta:(

En karl ställt till det så att batteriet var stendött. Jag blev iaf räddad av två händiga herrar så jag är inte arg på män i allmänhet.....idag;)

Nu blir det lyxigt värre, ska äta pizzasallad. Vågade inte stänga av bilen för att handla, hade väl stått där som ett fån igen. Man tager vad man haver:)

Kram och krya!!!

Märta sa...

Visst är det härligt med helger, uppskattar dem mycket mer nu sedan vi är helglediga båda två. Värre var det när barnen var små och han jobbade 2-3 helger var månad.
Hoppas att din elaka förkylning har gett med sig nu!
Ha en skön helg!
Märta

Smultron på ett strå sa...

Det där med att man inte skulle uppskatta helgerna om man alltid var ledig har jag trott benhårt på i hela mitt liv. Börjar dock vackla i min övertygelse...//kram maria