onsdag 10 augusti 2011

Första dagen efter semestern..


blev det korvstoppning.
När man sitter på ett möte från kl 08.30-16.30 där det enbart matas in ny info så tar det till sist stopp.
Någonstans efter lunchtid tappade talaren mig helt..jag försvann in i att möblera om källaren, funderingar på vilket koppel vi ska köpa till Juni och varför min mage alltid kurrar så högt just när talaren tar en andningspaus.

Jag fick även ritat en del gubbar, blommor o trianglar som jag sen fyllde i.


Tror jag är allergisk mot långa möten, jätteallergisk.








5 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! håller med det är skit jobbigt att sitta still så länge o lyssna! bättre med halvdagar i så fall.moroten brukar vara kaffet eller lunchen :)..kramiz Jessica

Nattmia sa...

Känner igen mig.. Tappar ganska snabbt talaren på möten med :S

Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det kan faktiskt inte varit en optimal planering...jag menar sätta in ett möte första dagen efter lång semester...mönstret från hängmattan har inte lämnat huden och handen har knappt släppt greppet om drinken...jag tror inte du var ensam i skaran om att mentalt förflytta dig från förläsningssalen...*blink*

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

Caroline sa...

Nobelpris till den som får fram ett läkemedel mot denna förbannade allergi!!!

Loppan sa...

Ja det var verkligen en tuff början efter semestern! Förstår att du fick funderat en hel massa:) Ha en trevlig helg! Kram Mari