söndag 28 augusti 2011

Converse.

På Stadium idag hade en tjej med barnvagn lagt beslag på alla de vita Converse i olika storlekar:

(Jag) -Ska du ha 39:orna eller kan jag ta dem?
(tjejen) -Nja, jag vet inte än..vilken färg har dina varit från början?!? (tjejen ser chockad ut o pekar på de jag har på mig)
(Jag) -Vita...!?
(Tjejen) -Oj, blir de sådär smutsiga fort?
(Jag) -Har du barn, hund eller har dem ute i regn så blir de smutsiga skitfort!
(tjejen) -Hmm..39:orna satt lite hårt..men de töjer sig lite va?
(Jag) -Nope, det gör dom INTE!
(tjejen) -Jag tar nog svarta..
(jag) -Bra val, då tar jag dessa.


Hehe..lättlurade nörd.


Mina blev ju såhär smutsiga av 2 års användning i regn, dynga, skogspromenader, valptassar, rabattprojekt mm mm.
De nya ska dock inte användas till något av ovanstående!


6 kommentarer:

Anna sa...

You go girl!!

Klem Anna

SvenskaBlomsterbloggar sa...

Hahaha... Skitkul!//Emelie

Montebello Möbler sa...

ha ha ha haaaaa!!! Toppen!

// Malin :)

Caroline sa...

Haha, det gäller att vara slug:)
Kram!

Loppan sa...

Målmedveten förhandlare! Jag tycker conversen är snyggast när de syns att de är använda. De är för propra när de är nya tycker jag. Ha en bra vecka! Kram Maria

Anders sa...

Får jag köpa dina gamla converse?:) Jag älskar när dom är i det skicket!

Kram

du kan svara till anders_utriainen@hotmail.com :)