fredag 29 juli 2011

Vässar armbågarna.

Idag ska vi in till stadens festival med 3 barn.
Det ska inhandlas sockervadd (mmm..lovely), kanske åkas en o annan karusell o förhoppningsvis vinnas ngt stooort choklad.

När familjen åker hem så ska jag möta upp min brukare på stan.
Vi kommer troligtvis inte göra ngt av ovanstående, kanske sätter vi oss o glor på konstigt folk?

Igår när jag besökte festivalen så vimlade det av knepigt folk med ännu knepigare klädsel...
VARFÖR går man tex runt med en tröja med texten:
" Fuck you, I drive a Volvo"
Hahhaa, så pinsamt!



Ses senare!

//Git.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Haha, nog låter det pinsamt!
Min egen Volvo har en pinsam ålder så jag får nästan be om ursäkt för att jag håller den vid liv. Snudd på att jag niger vid Bilprovningen:)

Hoppas du vinner mycket choklad och slipper höra GIIIIT idag, i synnerhet om du har några kilos godheter under armen.

Loppan sa...

Underbart med folk som skiter i vad andra tycker och kör sitt eget race, jag kan också blir faschinerad av hur människor ser ut och beter sig. En upplevelse att bara sitta och titta;) Hoppas ni vann mycket choklad som behövs ätas upp innan det blir dåligt och smält! Ha en trevlig helg! Kram Maria