torsdag 7 juli 2011

Shit alltså..

Min mage låter alltid RIKTIGT mycket på morgonen.
Den brummar, piper, tjuter o skriker.
Idag var inget undantag men blivande maken tittade lite oroligt på mig o hintade att om hans låtit så så hade han gått på toa.
Jag menade på att den ju alltid låter så men att jo kanske skulle jag gå ändå..

OMG säger jag bara!
Ingen fast konsistens i sikte överhuvudtaget.
När jag var klar (för stunden..tror jag) o tvättade händerna så upptäckt jag doften...soptippen en varm sommardag är INGENTING i jämförelse!
Blivande maken fick använda den andra toaletten, aldrig i mitt liv att jag släpper in han i den stanken.

Nu är det dags igen.....skitkul..





2 kommentarer:

maja sa...

Lite för mycket information, men du gör det å ett sätt så det blir skitkul :)

Caroline sa...

Åh fy fan, då är man glad över att vara hemma iaf:) Min stora skräck är att behöva "dynga" på en offentlig toalett. Nerpissat, typ 1meter papper, 0,5ml tvål och kö utanför och sen stank och kramp.

Testa det gamla knepet att elda en tändsticka! Brukar vara effektivt:)
Håll ut!!!
Skönt dock att jag inte är den enda kvinnan som pratar skit;-)