måndag 11 juli 2011

Jävla granne!

Vi (jag) har gnällt i flera månader (år) om att vi (jag) måste köpa mörkläggande rullgardiner till barnens rum.
Nu, just NU håller min granne på att montera upp såna i hennes barns sovrum!
Faaaan att vi (jag) inte köpte dem före henne, nu kommer hon tro att vi (jag) härmar henne!!
Dessutom sätter hon upp dem själv o förra veckan byggde hon en skitfin grind..

Usch, ska fälla henne under vår gemensamma hundpromenad ikväll o skrika:
"HA, försök vara händig nu då!!"

Eller så berömmer jag henne bara för att hon e så jäkla duktig..

4 kommentarer:

Nattmia sa...

Be henne att hjälpa dig sätta upp dem ;) Man måste utnyttja duktiga grannar.. =D Ha ha..

Kram Mia

Ljusa vardag sa...

Ha ha vad rolig du är! Vad bara tvungen att kika in till dig, blev så nyfiken på vad din granne ställt till med ;o) Jag lägger in dig på min lista. Ha en fortsatt fin kväll. Kram Anna

Systrarna Hjertén sa...

Hahaha!!! Jag tro jag dööör...... ;D


Mvh
Frida

Caroline sa...

Din stolla, jag blev nervös!:)
Trodde det var suputerna som varit i farten. Att du försökt röka ihjäl dem eller något liknande.

Jag har en kollega som är så där jävla händig. Skruvar och grejar när något går sönder och jag står som ett fån och tittar på. Irriterande människor de där:)

Sov gott!