söndag 3 juli 2011

Bröderna Lejonhjärta.

McDonalds drive-in (vänterutan):

(Tjejen) -Err met kmrr tvrr drrja, kraxade tjejen fram med värsta strupkatarr-rösten samtidigt som hon rodnade lätt o tog sig för sin onda hals.
(Vi) -Det gör inget, vi väntar.

Några min senare kommer tjejen med maten.

(Tjejen) -Frlååt de togn tid..fån jaa nbjuda pån glass el McFnurry? Kraxade hon fram än en gång med märkbart plågad min.
(Barnen) -Nejtack, det behövs inte.
(Blivande maken) -Ta du en till din hals, det kan du behöva..

(Jag) -Varför sa ni nej till glass ungar??
(Barnen) -Hon mådde ju inte bra så vi tyckte det var taskigt om hon skulle behöva springa ut en gång till bara för att vi ville ha glass.



Har jag nämt att vi (oftast) har världens bästa barn?

Denna ormbunke fick jag av min mamma, den har producerat ett nytt blad!!
Alltså trivs den=jag glad :)


1 kommentar:

Caroline sa...

Fina barn du har, hälsa dem det!