onsdag 29 juni 2011

Vad sa hon??


Vaknade för 1 timme sen, hämtade en kopp kaffe o gick ut på trädäcket för att röka.
Eftersom grannarna satt ute så ställde jag mig på andra sidan.
Då hör jag grannarnas vuxna dotter (som är på besök):

-Men det e ju fan någon som RÖKER!!!!

Eftersom ciggen var slut så släckte jag den o gick in men sen retade jag mig..
Jag skulle ha svarat:
"-Ja din kobenta snyltare till dotter, jag röker och dina föräldrar super o bråkar inför HELA kvarteret sommaren igenom. Tycker du illa om det så åk hem till gettot du kom från"

Men jag är ju en snäll person..tillsvidare.

Idag ska vi till stranden.






6 kommentarer:

Tillsammans Hemma sa...

Visst får vi alla lite "horn" ibland och de används dessutom när det likdom kokar över en aning.

Tur i alla fall att vi alla är snälla och kärleksfulla i grunden som Thomas Dileva så vackert säger!

Njut på stranden och räkna med en och annan boll i huvudet, eller lite sand på både handduk och i kaffekoppen - det hör ju liksom till. Vare sig vi gillar det eller inte????

Kram till dig för att du är just DU! Från Loo.

sylvia sa...

hei Git,
huff da,
men kos deg masse på stranden,
klem fra sylvia

Farmor Agge sa...

Hahahaha..:) Bara på henne...:)Ha en skön dag på stranden själv blir det poolen som det ska badas i.Kramizzz:)

hemma hos lilla mej sa...

Bara på henne.Ha en skön dag på stranden.Kraaam Rita ♥

Anette sa...

Ha ha ha ge henne va hon tål o lite till hi hi
Ha en skön stund på stranden .
Kramen Anette

Annelie sa...

Hahahaa...Ja,ge på na bara...Ha en skön dag på stranden...KRAAAM du roliga vän!!!