fredag 3 juni 2011

Skogsmulle slår till.

Idag har vi varit i skogen med morsan o hennes hund.
Det blev grillad korv o annat gott.
Blivande maken brände sig i solen, barnen blev myggbitna o troligtvis sitter det en fästing eller två någonstans på mig o morsan men det var en riktigt lyckad dag!

Här stoltserar jag med mitt Madame Stoltz-bord.
Ett bord som man faktiskt kan ha till vad som helst..(förutom till akvarium)
Bilder från vår eeeeeenorma trädgård som är ungefär lika stor som ett vanligt vardagsrum.

Hur e det med humöret idag då?
Jo det e väl lite upp o ner, helt oväntat kryper elaka tanten fram för att lika snabbt försvinna igen.
Spännande enligt mig, men tydligen förvirrande för alla andra?
Känsliga typer.

3 kommentarer:

Anna sa...

Härligt med ett xtra vardagsrum!!
Elaka tanten...bor lite ÔVERALLT tror jag?!!

KLem Anna

Susann sa...

Japp !! Den elaka vet man aaldrig när hon dyker upp :)
T om när man själv minst anar :)

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Najs med liten trädgård! ...mindre gräsklippning ;)

Elaka tanten är även på besök här titt som tätt ;)

Kram från Australien♥