torsdag 9 juni 2011

Sjukt najs!

Nu e det semester som gäller, börjar jobba igen den 10/8.
*Njuuuter*

En annan kul grej är att vi har blivit bjudna på fest, riktig VUXENFEST!!
Det tråkiga är att vi inte kan gå..känns lite vanskligt(helgalet vågat) att lämna 1 adhd-valp o 3 ungar hemma själv en hel kväll.

Ikväll ska semestern firas in med ett glas vin, hade suttit superfint med sol till det men vädergudarna tycks vara pissed off för något..
Vem som än gjort dem något ont säger förlåt omedelbart!

6 kommentarer:

Annelie sa...

Härligt med så lång semester..Å du jag skickar sol för här har vi massor..:))

Synd att ni inte kan gå på partyt,men du kan ju inhandla en jättebur så alla får plats..:))
Kram på re!!

Änglarna finns sa...

Hoppas du får en underbar semester, och att vädret blir bättre!
Här har regnet vräkt ner heeela dagen!!!
Men hoppas snart på soool...o värme!!!
Ha en härlig kväll...och fira nu!
Kram Annika

Sussi sa...

Ha en skön sommar och njut.Min semester börjar vecka 25. Då ska jag också ta ett glas vin.Kram Sussi

Vita Falkens Lantliv sa...

Härligt med så låååång semester!!! Då måste du ju lyckas med att få några veckor med sol;)
Jag ska bara jobba nästa vecka med sen går jag på min:)

Kram Susanne

Tulpaner & lantliv sa...

Men assååååå !!! Jag vill oxå ha semester till 10/8 :( bitter, ja som FAN !!!

Hehe .... närå, häv ö najs semester och kläderna du köpt var grymt fina :o)

KRam Jessica

Anna sa...

Vuxenparty bare!!! Inte igår man var på den nej...är säkert MEGET vuxen när det sker...

Âr du lärare med den låååånga semestern?! Kanske behövs ;o)

Njut vinet o ha en super start på semestern, Klem Anna