onsdag 8 juni 2011

Sista arbetsdagen imorgon!


Idag har jag o stora dottern random-shoppat (som ungdomarna säger).
Så imorgon kommer jag att ha detta på mig, allt är nytt förutom skorna..
Köpte även ett fint halsband men hittar ingen bild på det o jag är på tok för lat att fota det just nu.
Imorgon kväll ska semestern firas in med ett glas vin eller två, kanske bjuder jag även in grannen på ett glas.
Vi har blivit lite kompisar, hon är sådär skönt enkel..idag när hon beskrev en hage sa hon: Du vet sådär sketalång (jättelång).

Hade det varit min kollega hade det låtit:
Du förstår, en sådan där rektangulär tomt som består av ängsblom.


Kan inte folk vara lite mer enkla o bara skita i att vara sådär märkvärdiga o fiiiina?


Gina tricot 199 kr



Gina Tricot 99 kr

Väl använda Moheda-tofflor 599 kr Nilsons skor.


Dottern vill att jag ska vara extra fin imorgon på avslutningen så hon ska fixa mitt hår.
Har fått stränga order om att duscha håret nu på kvällen, ska det bli bra kan det visst INTE vara helt nytvättat?!
Bara att rätta i sig i ledet o lyssna på proffset :)

5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad sa du??? Vad var det som skulle firas in??? Sem..se...semes...åååå nu är jag grönare än grönaste grönt...

Vad fin du ska vara i morgon=) Jag gillar tunikan från Gina, måste nog ta en vända och random-shoppa lite.

Ha en riktigt skön dag i morgon!
Kramar,
Regina

Änglarna finns sa...

Alltid kul att shoppa!
Härligt med semester..klart du skall fira! Häller med dej..såå skönt när folk är som dom är!
Kram Annika

Susann sa...

Gott mé goa vanliga grannar.
Gott mé firarvin
Gott mé nyinköpt, klart man ska vara fin på skolavslutet.
Helt enkelt: dé ska vá gött å leva, annars kan dé kvetta

Kram från mej till dej

Annelie sa...

Skolans snygging är utsedd..:))
Härligt med enkelt folk som kan snacka normalt..hahaha..
KRAAAM vännen och ha en härlig dag!!

tinefiskrivnaord sa...

Hihi, låter som hur jag brukade domdera runt min mor. Gör så och så, då blir det sååå fint. =o)
Fina kläder förresten! Önskar jag unde shoppa lite hemma i Sverige.
Ha en underbar avslutning!