lördag 25 juni 2011

Sex med bil..

I förrgår såg vi ett program som hette "Min bil är min älskarinna".
Nog för att jag är svår-chockad men tom jag satt som en fågelholk o dök ner i skäms-kudden vid ett flertal (miljoner) tillfällen.
Min, dotterns o blivande makens fantasi trevade sig försiktigt fram för att få en bild på HUR man har sex med en bil men det kunde vi snabbt lägga ner då de lyckades filma honom "in action"..flera ggr!
*klöks*
Det bästa var dock när han sa att: "Bilen tycker om när jag sprutar på den" samtidigt som han torkade bort "resterna" o konstaterade att hårstrået som låg där var hans könshår..
*Kaskadkräks*

A sick sick SICK man med världens fulaste björnöron-keps..


7 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Åhhh tvi vad äckligt!!! Det programmet har missat..ja man blir inte förvånad längre tycker jag...finns ju många udda människor! :) Ha en skön helg!kramiz:)

LyckligaPraliner sa...

Men så sjukt äckligt!!! Kan de inte få nån medicin för det där!!!

Änglarum sa...

Sjuka människor finns det gott om... trevlig forts på midsommar helgen! kramiz Jessica

Elle sa...

*asg*
Jag såg ett program en gång om en man som hade "nöjet" att tillbringa en natt tillsammans med ett gammalt ånglok!!
Man upphör aldrig att förvånas.

Caroline sa...

Men vad fan har ni för tv-kanaler i Skåne?:D

Läste på AB idag om en man i Usa som legat i en tunna på en baja-maja och spanat. Blev upptäckt och sprang nerskiten därifrån. Tyvärr åt jag frukost samtidigt:(
Kändes som en hel limpa låg i kistan, URK!!!

Anonym sa...

Och så finns det ju den där kvinnan som gifte sig med berlinmuren, och som tänder på staket..konstiga människor :=

Grodmamman sa...

Jösses, vilka människor det finns!
Måste säga att jag gillar ditt sätt att skriva, man sitter med ett leende på läpparna hela tiden!:)
Såg din bild angående hårfärgningen. Här färgas det också, mest för att dölja allt fler gråa hår. Såg idag att det börjar bli dags igen...
Våra barn fyller båda i november, med 8 dagars mellanrum, så vi har gemensamt kalas för dem numera. En kusin är också född tre dagar före vår son och det är inte lätt att få till tre kalas mellan bandycuper och bandymatcher!:)
Ha en fortsatt skön midsommardag!:)
Kram