lördag 4 juni 2011

Ohlala, SOL!


Verkar bli en fantastisk dag med massor av sol!
Idag ska syrran m kids få träffa pirayan, det kommer att gå från "ÅHHH vad gullig!" till "J-vlar vad vassa tänder, ta bort henne!"

Snart bär det av mot stranden o hundbadet, när jag började packa ihop allt tänkte jag:
 "Se där, det blev inte så mycket ju.."
Men då hade jag inte räknat med parasollen, jätte-pläden o handdukarna.
När ska jag sluta lura mig själv o inse att sålänge barnen bor med oss så blir ALLT x5 (ibland 6) plus hund.

Jag borde verkligen raka benen inför stranden men idag har jag en "skitsamma-vem-bryr-sig" dag.


2 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Härligt att ha sådana dagar ibland!
Hoppas du fått med dej allt till stranden.....
Numera behöver jag inte packa såå mycket..när jag skall och bada...jo..kaffekorgen..får jag alltid stå för...konstigt..?
Ha ha...
Ha en underbar dag!
Kram Annika

Nattmia sa...

Om du glömmer ngt nästa gång så får du kanske hjälp att packa nästa gång iaf ;-)
Känner igen det där med packning..

kram Mia