tisdag 28 juni 2011

My lovely trädäck.

Idag har jag piffat lite på trädäcket.
Fast först körde jag dottern till hennes kusin, var inom djuraffären med Juni o köpte köttiga rådjursben (luktar anus!), tankade bilen, o surade över att jag glömde köpa vin.

En del av uteplatsen sett från altandörren.


Mittemot.

Satt upp tunna gardiner som fladdrar snyggt i vinden och kanske ev som ett insynsskydd..eller ja faktiskt mest det!

Planterat om tomatplantorna i nya krukor.


Mysteriet med alla försvunna gubbar är löst...
(fall INTE för den oskyldiga blicken, hon är en ulv i hundkläder)


3 kommentarer:

Caroline sa...

Vilken fin uteplats du har! Där skulle jag sitta och "palta" ner:) Bra att du låter grannarna få mindre att titta på(och mer att undra över).

Ben som luktar anus? Gräv ner dem till imorgon för fan!!! Köp starksprit, vin det blir för klent!
Hur är det du brukar skriva? *klök*? (skånsk spya)

Nu ska min sofistikerade katt få kycklingfilé och hennes matte behöver bara lite Ramlösa:D

God afton arma hundägare!:P

pubertetsmorsan sa...

Hej!
Så himla fint du har det!
Är helt insnöad på flaggvimplar just nu och har precis pimpat min oas!
Trevligt att titta in till dig!
/ U

Fräknis sa...

Hon är ju för söt den där lilla tjuven. Hoppas hon gillar sitt "anus" ben bättre än Gubbarna....även om jag vet vad jag hade föredragit...Kanske finns ben med gubbe smak...jordgubbe alltså...för gubbe smak och anus är nog ganska lika...heheh...
//Fräknis