söndag 5 juni 2011

Ljuva tystnad..not.

Klockan är inte ens 8, luften är redan varm och jag konstaterar för mig själv att det kommer att bli en ännu en varm dag.
Blickar ut över nejden (grästäppan på 10 kvm) o ser Juni komma galopperande med med min Teracotta-lykta i munnen!?!
På några minuter hann hon dessutom skälla på marsvinen för att de inte ville leka med henne, dra runt med sopkvasten, äta en massa bark, dra i persienn-snörena, attackera en kruka, snubbla över vattenkannan (HÖGT ljud) o smyga likt en katt på småfåglarna.




"Nejden"

Ha en skön dag i solen!

Kram


9 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Är just nu jättedålig på att kommentera men kikar in hos dig varje dag!!!!:) Ska strax köra till havet... Önskar dig oxå en skön dag i solen!!!Kramizzz

Änglarna finns sa...

Tassar runt...och vill bara önska dej en underbar dag!
Kram Annika

Nattmia sa...

Härlig morron med andra ord... En busig valp är ju det bästa ;-)

Kram Mia

Hemma hos Märtha sa...

Låter som att du har fullt upp..:-)
Mysig "täppa" du har!
Kram
Anne-Lie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Japp jag kan tänka mig att det inte är en lugn stund hos dig, de där fyrbenta små liven kan verkligen hålla igång, allt är ju så kul att undersöka, krypa under, smaka på, knuffa på, jaga, smyga på, hoppa över, bita på...o.s.v.

Ha det fint och må så gott!
Kram,
Regina

Mycket annat & lite betong sa...

Det där känner jag igen! De är snabba de små odjuren! Det låter som en härlig morgon!

Hälsningar Agneta

Änglarnas hus sa...

Hihi..fick läsa ett par gånger innan jag förstod att jUNI INTE ÄR MÅNADEN VI ÄR INNE I..UTAN EN HUND...

Ha en härlig Nationaldag!! Kram Sanne

caja sa...

Här har man missat en hel del ser jag...vilken ljuvlig liten piraya ;-) njut och våndas om vartannat för den gosiga valptiden går så himla fort.

kram/caja

Black Iris sa...

Visst har vi haft en hel del härliga dagar nu. Vi prickade in rätt semestervecka minsann.
Inatt dundrade åskan så vår lille Knutte var livrädd. Han är ju en gammal farbror nu och inte längre fullt så busig som Juni..

Kram Maidi