torsdag 30 juni 2011

Kortfakta om mig.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Förvånansvärt pigg
Favoritgodis: Choklad!!
Är det nåt du absolut inte äter: Skulle inte tro det med tanke på vad vågen visar :/
Kläder just nu:  Svarta tights vit tunika
Musik just nu: Hör endast störiga cartoon-kanalen från vardagsrummet..
Vad sa du senast: Amen va f-n! (tappade en hel hög med vikt tvätt)
Sommarplaner: Valp=hemma
Fisk eller badkruka: Förr fisk, nu tänker jag inte ens tanken slut..Brrrrrr!
Saft eller alkohol: Saft på dagen, ett glas vin på kvällen (semestertider ni vet ;)
Hur många kuddar sover du med: 1/2, delas med valpen...
Favoritväder: Sol på sommaren, på vintern gärna katastrofväder som snöstorm o likn
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, kniv, hängmatta.
Morgon- eller nattmänniska: Senaste året har jag blivit morgonmänniska *chockad*
Sparare eller slösare:  Beror på..
Bästa film: *hjärnsläpp*
Tror på liv på andra planeter: Yes
Har du några homosexuella vänner: Yes
Tror du på mirakel: Ja, här räknas det som ett mirakel att kunna komma på middagsmat varenda dag..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, det tycker jag o FAN ta den som säger annat! *L*
Bio eller promenad: Hade varit najs med bio eftersom jag promenerar ca 2 milj ggr om dagen just nu..
Är du kittlig: Ja jisses ja.
Snarkar du? Nej enligt mig, JA enligt barnen.
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Rädd o rädd..de är helt enkelt skitäckliga o totalt vedervärdigt onödiga små äckel-varelser som borde dödens dö..
Äckligaste insekten: Alla??
Största svaghet: Pinsamt trög ibland.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att vara osynlig..hehe
Vad vill du jobba som? Inredning eller blommor.
Chips, morötter eller godis? Hallå?! Bryter drottningen på tyska liksom!?
Pizza eller hamburgare? Blivande makes hemgjorda pizza!
Skriver du dagbok? Bloggen..same same..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har tatueringar o varit piercad innan.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Ganska välstädat, får en inre panikångest av stök.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: Never in my life!
Vilken hand håller du gaffeln i ?: Vänster
Är du rädd för blod? Nope
Saltar du på maten? Oftast
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Kaffe, Zoega´s såklart.
Har du en besatthet? Här hade barnen sagt att jag har bacillskräck, alltså tvättas det händer ofta ofta..ofta..

Me :)

5 kommentarer:

Anna sa...

Heyyy!
Kul o läsa om dig...nu återstår "bara" fler härliga bilder från hemmet!!

Klem Anna

AnnBritt Schmützer sa...

Skrattar så jag får kramp i magen...den med grannens dotter va bra...konstigt att du inte säger nått nån gång ha ha ha ha
kramen

Caroline sa...

Fan Git, du verkar ju helt normal!
Jag som trodde att jag funnit min tvillingsjäl:(

Caroline sa...

Äh, jag gillar dig ändå;)

Nyanser av vitt sa...

Ha ha vilket roligt inlägg och samtidigt kul att få veta mer om dig. Mina stjärnplädar kommer från Magasin Svenska Hem och de ska tydligen ha återförsäljare runtom i landet.
Kram Agneta