onsdag 1 juni 2011

Juni!

Nu är det Juni!
Om värmen känner för att slå till så är jag beredd, bring it on!
På tal om Juni så vet vi följande om henne (vår hundvalp)efter drygt 2 veckor  i vår ägo:

*Hon sover helt PÅ någon.
*Leksaker är överflödigt, hon vill helst bara tugga på våra händer alt våra skor=AJ! NEJ!
*Inkallningen funkar skitbra, när hon väljer att lyssna...
*Bajsa UTANFÖR tomten?! Neeeever ever!
*Väcker enbart mig på natten, tack?
*Skäller ut oss om vi försöker byta ut hennes majsvälling till foder på morgonen.
*Älskar marsvinens bajs!
*Grymtar som en liten gris innan hon somnar.



Ser ni den svarta fläcken på hennes hals?
Jo jag glömde nämna att hon älskar att springa under allas cyklar.

Imorgon ska jag visa bilder på nya badrummet, kan knappt fatta att den där snigel-rörmokaren äntligen blivit klar. Trodde ett tag att han flyttat in dit..

4 kommentarer:

Hanna sa...

Så söt.
Ha en fin lång helg!
kram
Hanna

Änglarna finns sa...

Hon är ju såå söt!
Så skönt att rörmokaren flyttar ut..och att ni kan börja använda badrummet!!!:)
Önskar dej en God natt!
Kram Annika

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Men, vilken söt hund :)

Kram från Australien♥

Annelie sa...

Jädrans vilken sötis,precis sådär busig är min oxå och hon är 11 mån nu...:))Blir nog inte lugn förrän vid tvåårsåldern...Å då ska jag ge tillbaka..hahaha...KRAAAAM vännen!!