tisdag 21 juni 2011

Jag har färgat håret!


 
Bilden representerar både före o efter.
Varför? undrar ni..
Jo för att det blev absolut INGEN som helst skillnad!
Vad är oddsen på att välja en hårfärg som är exakt som ens egen..?
Mission failed.

För att liva upp denna gråa Tisdag så slänger jag in en bild som jag nyss hittade, den föreställer mina celluliter.
Tänk att man är helt omedveten om detta sattyg tills någon "snäll" människa fotar dem.
Den "Snälla" människan blir utfryst resten av dagen.




6 kommentarer:

Tulpaner & lantliv sa...

Haha ... elaka fotografer ska straffas kännbart ;o)

Kram Jessica

Hemma hos Märtha sa...

Ja celluliter måste verkligen vara Guds straff till kvinnan!! Ett helsike att bli av med!!
Kram
Anne-Lie

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahahaha den fotografen skulle man vilja ...hmmm lugn och fin nu;) Skit snygg färg på håret;)))


Kram Susanne

Angels & Roses sa...

Usch elaking som fotar! =) KRAM

Mys och hemtrevnad sa...

det är bara att fota fotografen i pinsamt läge...som sagt hämnden är ljuv! Fast dina celluliter syns knappt...ha en go kväll kramis semlan

tinefiskrivnaord sa...

Kära du, det där var itne mycket till celluliter. Då skulle du se mina lår! Nej, just det...jag visar dem ju aldrig. Ha! =o)
kramar