måndag 27 juni 2011

Hämtemat äger.

Vi fick reklam om ett nyöppnat matställe.
Det ska vi testa idag, vi ska sen ta med maten o käkar den i ngn närliggande skog så adhd kan springa av sig alt tigga/röja runt bland maten.

När jag skriver detta sitter yngsta sonen o pregar (trycker) upp sina tår i mitt ansikte.
Jag råkade nämna att dom var söta...ångrar mig redan..

För övrigt har jag:

*Fryst in flädersaft
*Diskat smutsiga krigsgubbar
*Rastat Juni
*Blängt surt på grannarna som envisas med vara ute samtidigt som mig, de kan få resten av året men sommaren är MIN..
*Fått 10 tår upp i  ansiktet
*Gjort krabelurer
*Blivit en mobilladdare fattigare(JUNI!!)
*Snackat skit med en av de andra grannarna
*Stirrat ut i tomma intet en lååång stund (jag kallar det powernap på mitt vis)





2 kommentarer:

Caja: sa...

*ASG* låter jobbigt, tur att du kan ta till lite powernappar ;-)

ha det allra bäst, kram/caja

Nattmia sa...

Tur att de där fötterna inte pregas upp i mitt ansikte för jag HATAR fötter, om de inte tillhör en bebis, DÅ är de söta :)

Ha en fin tisdag..

Kram Mia