fredag 10 juni 2011

Bekännelser.

Jag har fått en award av Annica med bloggen Vårt lilla bo .
Tack vännen!!!
Med awarden fick jag utmaningen att berätta 8 saker om mig själv!

Här kommer 8 totalt ointressanta fakta om mig:

* Jag kör en 7 sitsig bil.
* Är galet förtjust(besatt) av choklad.
* Älskar att plantera o fixa runt i trädgården men HATAR daggmaskar eller andra slem-larver/maskar! (ryyyser).
* Älskar att snooza om o om o om igen.. (innan vi fick valpen alltså)
* Tycker om att lyssna på opera.
* Pratar med mig själv i bilen alt snackar skit om andra bilförare.
* Tycker om att gå barfota ute på sommaren.
* Att lägga patiens på datorn är min nya drog.






Idag har vi äntligen köpt tomatplantor, funderar att sätta upp elstängsel runt dem så inte Juni äter upp dem oxå.
Hon slaktade ju min solros o går  numera under smeknamnet "Murderer" istället för "mammas baby".


2 kommentarer:

Hanna sa...

ha en fin helg.
kram
Hanna

Annelie sa...

Å våra vovvar kallas adhd och damp..haha..Min har oxå saboterat ett antal blommor här å jag blir gaaaaaaaaalen...
KRAAAM vännen och ha en härlig dag!!