torsdag 30 juni 2011

Baglady fast utan bag.

Körde nyss ner till statoil för att inhandla nybakta bullar och chokladmjölk, tjejen i kassan undrade om jag ville ha en påse men jag avböjde o menade att jag faktiskt klarar av att bära 2 saker.
När vi kom hem så tog jag o Juni en liten promenad innan vi gick in.
Där kom jag med bull-påsen i ena handen, chokladmjölk under andra armen,plånbok, koppel, bajspåsar o nog fan skulle jag tvunget passa på att plocka maskrosor till marsvinen oxå som Juni hoppade efter hela vägen..
Nu går ryktet: hon-med-valpen, är hon en såndär baglady?


Igår duschade jag innan jag la mig, en extra bonus blev att blivande maken dessutom bäddat rent i sängen!
Kände mig nästan lika ren som en oskuld men imorse kom chocken-HÅRET!
Hahhahahhaa!

3 kommentarer:

http://maskinbroderat.blogspot.com/ sa...

haha du skriver sååå roligt skrattat gott här.

Caroline sa...

Ren som en oskuld?
Var köper du dina lakan?

Nattmia sa...

Oskuldsrena lakan har jag med i morron när jag lägger mig, men vågar inte lägga mig med vått hår, vill inte skrämma ihjäl familjen på morgonen.. ;)

Njut av fredagen..

Kram Mia