måndag 27 juni 2011

Är det verkligen sant?

Är det sommaren jag skymtar därute?!
Hello bikini-ångest!
Inte enbart för att jag avskyr bikini utan mest för att jag inte har någon..
Tror det måste bli en blixtvisit till det stora köpcentrat..
Fördelen med att shoppa i superfint väder är att ingen annan gör det :)

Vad hittar ni på med idag?

Ps. Jag har ett fan som heter Caroline, en härlig tjej med fantastisk humor!
Hon kommenterar ofta men eftersom hon inte har ngn blogg så kan jag ej svara henne..
Men du Caroline, I like u! *vinkar*

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Härligt..att ngn har underbart väder! Passa på att njut och bara ha det gott!!!
Här är det som vanligt..mulet och grått..:(
Ha en underbar dag!
Kram Annika

Vitt hus med svarta knutar sa...

Sitter i min cell...nej jag är varken intagen, inburad eller gått i kloster...men känslan är densamma här i mitt minimala kontor på min arb.plats. Ute skiner solen så mycket den orkar och himlen är hutlöst blå...jag skulle önska att jag blev utsläppt så jag kunde shoppa bikini i ett gigantiskt shoppingcenter.

Ha en nice day!
Kramar,
Regina

Vita Hemligheter! sa...

Härlig blogg du har och fint har du det också! Kul att jag hittade hit, lägger till dig!
Ha det gott!
Kram Emma

Caroline sa...

Åh vad gullig du är!!!:)
Då vet jag att du inte suckar och tänker att den svamliga tokan har tittat in igen och tar plats i min blogg:)

Snart har även jag semester, då ska jag tjata ihjäl dig:P

Fan du har gjort mig på bra humör, tack och kram!