söndag 1 maj 2011

Vi ska få ett kärleksbarn :)

Lääänge länge länge har jag stått emot tjatet om en hund, jag har ju haft hund innan o vet precis vilket ansvar det är..
Till sist gav jag med mig..
Idag var vi på vårt 2:a besök på kenneln.
Vi höll våran valp en lång stund, jag hjälpte barnen med att hålla "rätt", tog foto, pratade o sen blev det min tur att hålla....hon körde nosen rakt mot min hals, knorrade lite o somnade.

Jag försvann in i en tjock dimma av moderskänslor på bråkdelen av en sekund..

Här är hon..



Tror även dottern kände en viss modersinstinkt..

Yngsta sonen håller försiktigt försiktigt..

Här är jag helt okontaktbar..kär..kär..kär

Vackraste mamman Bea med sina underbara valpar.

Om 3 veckor hämtar vi henne..
Ser ni vilken ras det är?



10 kommentarer:

Spets och påsar sa...

Halloj där! Tror att det kan vara Rodeshian Ridgeback (tror att det stavas så...) Ja, det är helt underbart med en liten valp. Vi har haft vår lille kille i snart ett år. Minns när jag och sambon körde och hämtade honom... Mmmm.... Gottigt värre! Kram kram

LyckligaPraliner sa...

Men så underbart!!! Rodeshian tror jag :)

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhhh grattis till eran baby;)

Jag har haft hund i hela mitt liv och skulle inte vilja vara utan. Förstår om ni är in love!

Kram Susanne

Nattmia sa...

Shit så go liten valp.. Hund skall det bli en dag här med men inte än.. Bäst jag håller mig ifrån kennel för då har vi väl en fortare än vad som är tänkt..

Ursötär hon..

Kram Mia

Carina sa...

Åh, vilka underbara vovvar! Vi har oxå en hund som är vårt 3:e "barn", älskar henne.
Lycka till!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Annbritt Schmützer sa...

Visst är det en rodesien ridgeback..

Tuffa hundar ..Min väninna hade en som jag hade otrolig respekt för..
kram

Atelje Skärvan sa...

Men så härligt Git,jag vet hur det känns.Lycka till med valpen,har en känsla av att den får ett bra liv.
Kram Agneta

Annelie sa...

Åh vilken liten söting..:)) Jag gillar oxå stora hundar...Ha en bra dag nu...KRAAAAM vännen!!!

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken liten sötnos!!;)
Ha en bra kväll!
//Marika

cosifan sa...

Sicket ljuvligt litet ansikte! Nu har ni mycket glädje och arbete framför er. Jag fick min lilla Papillion flicka i fredags. Och det är en underbar känsla av samförstånd redan...... Lycka till!