måndag 2 maj 2011

Min mage kraschade..


Idag har varit en lååång dag på jobbet och någon lunch hann jag inte med.
Man kan ju tycka att den iaf borde vara lite tacksam över de 4 koppar kaffe jag slukat på språng idag..men neeee..mes-mage.
Ikväll efter middagen kraschade den i form av svidande magknip , illamående och något "porös" konstitens på..ja ni fattar..

(mitt hemmasnickrade draperi vid planteringsbordet)

Nu har blivande maken köpt proviva o magiskt nog känner jag redan skillnad.
Proviva-I love u!
 (jag älskar blivande maken oxå som fick åka o  köpa den eftersom jag inte var så wild att jag ville riskera att skita ner mig på ica)

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ja du Git, du bjuder på både elände och gapskratt...men du får nog inse att du inte har plåtmage utan får se till att vara lite rädd om dig.

Ha en fin morgondag!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Du ar for festlig!! du lyckas fa ner pa papper hur de flesta av oss tanker. You should write a book.
Fran en gammal tant i USA