lördag 28 maj 2011

Låtsassova o dagens beröm..

Imorse ville jag ha lite sovmorgon o försökte med manövern "låtsassova".
05.20 stod jag i trädgården med Juni-mission failed alltså.


Lill-hajen sover..djupt..

Poserar med den oskyldiga blicken..
"Alltså JAG vet inte var alla era småsår på händer, fötter o ben kommer ifrån!"


Dags att attackera filten..
o försöka se ilsk ut mot stora dottern

som besvarar hennes försök med ett högt "Naaaaaw, kolla så söt hon är!!"


Dagens beröm vill jag ge till våra barn!
De är så otroligt fina mot Juni.
De visar stor respekt o förståelse samt busar o myser med henne på ett fantastiskt sätt.
<3



2 kommentarer:

Loppan sa...

Förstår att man smälter som smör för den här lilla ljuvlingen! Trevlig Helg! Kram Maria

Systrarna Hjertén sa...

Ha,ha,ha! Mina barn tjatar om hund, men jag känner mig inte så säker...söta är det förstås! ;D

Mvh
Frida