torsdag 12 maj 2011

Kopia? Hell yeah!

(Dottern) -VA?! OFTA DU HAR KÖPT EN ODD MOLLY!! skrek hon avundsjukt..
(Jag) -Haha, jo du de rika de ka..näe den e faktiskt från Ellos.

Visst är det en kopia av Odd Molly, inget snack om den saken men jag skulle aldrig köpa så dyra kläder.
Jag köper helt klart hellre 3 liiite billigare plagg än 1 dyrt.

Jag tog en storlek 42 men hade lätt kunnat ha en 38/40, grejen är bara att jag pallar inte skicka tillbaka för jag har en viss känning att de är slut i den storleken o då har jag helt plötsligt ingen alls.
En annan negativ grej med alltför åtsittande kläder är att den där bh-fettvalken som bildas på ryggen/sidorna blir väldigt synlig..
När f-n kom den dit egentligen o vad vill den?!
Usch..

5 kommentarer:

Vit Poesi sa...

"Ha, ha, låter som en min 16 åriga dotter. "Ofta"...... hör det dagligen.
En riktigt snygg kopia.
Må så gott
Kram Malin

Annelie sa...

Hahahha...Ja,lossar jag på BH bandet så har jag både pantoner och badring till sommarens bad..Ingen risk för drunkning här inte..;)

Å koftan var ju skitsnygg...Hellre tre billiga än en dyr,håller med..!!
KRAAAAM vännen!!

Änglarna finns sa...

Håller med dej..Brukar också köpa lite billigare...då får jag inte dåligt samvete..hihi...när jag köper ngt nytt igen. För den förra var ju såå billig...:)
Ha en fortsatt härlig kväll!
Kram Annika

Hanna sa...

ha en fin kväll.
kram
Hanna

Hemma hos Märtha sa...

Jättesnygg kofta!! Ja Odd Molly har sjukt dyra kläder!!
Ha en bra kväll!
Kram
Anne-Lie